„Искаме да направим Audi най-атрактивната луксозна марка в света", заяви преди няколко седмици Руперт Щадлер, председател на управителния борд на Audi AG, предаде Автопрес 2001.
По всичко изглежда, че това желание на ръководството на гиганта ще се превърне в реалност, особено като има предвид актуалните данни на компанията за Германия, според които през изминалата година никой луксозен модел не е успял да регистрира повече от 98 714 продажби, колкото са били реализираните нови представители на модела А4.
Audi A6 доминира в своя сегмент с 45 304 нови регистарации, а с 10 630 единици новото поколение TT е най-продавният спортен модел в Германия за 2008.
Благодарение на силното си портфолио, Audi AG успя да увеличи пазарното си участие на родния си пазар с 0.8% до 8.1%, а това в Западна Европа от 4.4 на 4.8%.
През 2008 година глобалната реализация е достигнала ниво от 1 003 400 автомобила, което представлява увеличение в размер на 4.1% в сравнение с календарната 2007 година (964 151 единици).
Преминаването на границата от 1 милион коли стана възможно не и без помощта на новия модел Q5, както и на стабилното търсене, на което се радва именно „семейството" А4.
Те бяха и сред основните „виновници" за подобряването на декемврийските продажби на Audi AG със 17.4% до ниво от 82 800 автомобила.
През 2008 година фирмата демонстрира на пазара 12 нови или обновени модела.
AiSikTiRiX
на 25.01.2009 в 12:40:23 #10Относно Ф1 за Nevermin те и ламборджини са били във Ф1 и москвич сега защо ги няма сега защо не са един от грандовете в автомобилопроизводството (говоря за москвич). Ферари защо не участват в дизеловите болиди където Ауди е номер 1. Всяка марка си има традици. И аз харесвам Ауди Р8 но не ми е по джоба. И ферари и ламбо но това са коли за хора които не мислят за парите си и не ги е.е. Дори и да имам пари няма да си купя Р8 или другите, но виж за Ауди А8 бих се навил или още повече за някой шикозен Ягуар.Относно аирбеците и другите екстри климатици и климатроници има Ягуари 68 - 72 с 4 зонални климатроници и с по 6-8 аирбега така, че от къде идват коя марка кола ги е създала няма значение. Важното е в момента кои коли се купуват и защо. А за българина е важна цената за съжаление ние неможем с нашите мизерни заплатки да си позволим като германеца да вземеш нова кола и 5 години да я изплатиш и дори да не усетиш тази разлика в заплатата си както се казва.
hpn
на 22.01.2009 в 11:38:15 #9то А4 до А4 има бая разлика, от базовия до RS, ако не се лъжа едното е около 30 000 евро а второто е над 80 000 евро. ина4е наистина Ауди си е супер, особено А8! но трябва да се съглася с един от предните коментари - японските коли са наи добри. в класацията на наи-издръжливите коли, 7 от първите 10 са японски, а немски коли няма. но пове4ето от наи яките япоски коли не са предназна4ени за европеиския пазар, а за северноамериканския!
boyksi
на 21.01.2009 в 15:43:59 #8карам си реното и ич ми не е на к.ура. С рендето си е приключение никога не знаеш дали ще стигнеш там за където си тръгнал . Е то не може всичките да си позволим да караме лукс машини айде сега.
КомБат
на 21.01.2009 в 13:54:43 #7Life Само едно не мога да разбера;бе за чий им беше на Ауди да слагат тия алуминиеви носачи?!?Същото важи и за БМВ и бенца ................................................................. За да влизате по-честичко в сервизите им, как защо Японците отдавна бият немеца по всички показатели, последните не го и крият, за справка TUV.
Nevermind
на 21.01.2009 в 13:51:23 #6A, знаеш, че вечният спор Ауди, Мерцедес и БМВ никога няма да свърши...всеки си има предпочитания...Пожелавам на всеки българин по една от трите.
Life
на 21.01.2009 в 13:22:51 #5разбира се,германецо да е е ненормален да харесва и гласува за японски тамагочита или пък френски недоразумения Аз като собственик на такова модел 2005та напълно подкрепям! както казва сервизния ми техник:добре премерен лукс Само едно не мога да разбера;бе за чий им беше на Ауди да слагат тия алуминиеви носачи?!?Същото важи и за БМВ и бенца
Nevermind
на 21.01.2009 в 13:17:03 #4Запознатият с материята...Ами да влязат във Формула едно бе,защо не влизат...Ферари още от основаването на Формула 1 са там, да не са по-малко луксозни от Ауди случайно Патенти...хайде да не сравняваме нововъведенията в автомобилите, за да не се убедиш, че май повечето неща като Airbag-ците, ESP-то, ABS-a някакси май не идват от Ауди....Пак повтарям, хубави коли са, но все пак не трябва да се самозабравяме...
barabanista
на 21.01.2009 в 12:59:00 #3Ояаквам още фукни кой какша кола кара. Но както казваше един българин, емигрант - нека има да не ми иска. По повод АУДИ - луксозните коли, дрехи, часовници, стоки за бита, килими и т.н. се правят в малки серии. Стане ли една кола всяка трета на пътя, вече няма нищо по вече от конфекция. За да има лукс, трябва да се отличава с нещо, кеото другите го нямат. Наистина е добра кола, има финес, има характер, но за лукс точно четворката е суперлатив, а не истина.
Zin
на 21.01.2009 в 12:56:31 #2глупости .. това е скрита реклама на гугъл
Nevermind
на 21.01.2009 в 12:39:53 #1Хубави коли са, но да сложиш четири кръга отпред, за да покажеш, че колата има четири гуми....Мерси, нека съм си с трилъчевата звезда.