„Искаме да направим Audi най-атрактивната луксозна марка в света", заяви преди няколко седмици Руперт Щадлер, председател на управителния борд на Audi AG, предаде Автопрес 2001.

По всичко изглежда, че това желание на ръководството на гиганта ще се превърне в реалност, особено като има предвид актуалните данни на компанията за Германия, според които през изминалата година никой луксозен модел не е успял да регистрира повече от 98 714 продажби, колкото са били реализираните нови представители на модела А4.

Audi A6 доминира в своя сегмент с 45 304 нови регистарации, а с 10 630 единици новото поколение TT е най-продавният спортен модел в Германия за 2008.

Благодарение на силното си портфолио, Audi AG успя да увеличи пазарното си участие на родния си пазар с 0.8% до 8.1%, а това в Западна Европа от 4.4 на 4.8%.

През 2008 година глобалната реализация е достигнала ниво от 1 003 400 автомобила, което представлява увеличение в размер на 4.1% в сравнение с календарната 2007 година (964 151 единици).

Преминаването на границата от 1 милион коли стана възможно не и без помощта на новия модел Q5, както и на стабилното търсене, на което се радва именно „семейството" А4.

Те бяха и сред основните „виновници" за подобряването на декемврийските продажби на Audi AG със 17.4% до ниво от 82 800 автомобила.

През 2008 година фирмата демонстрира на пазара 12 нови или обновени модела.